هتل های معروف کیش
نوشته شده توسط : fariba ardam

 تور کیش هتل گراند

هتل گراند از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که مقابل بازار ونوس واقع شده است. این هتل متشکل از 6 طبقه و 60 اتاق می باشد. بیشتر اتاق های این هتل رو به دریا و بسیار تمیز هستند و مسافران عزیز تور لحظه آخری می توانند با اقامت در این هتل از سفر خود لذت ببرند. هتل گراند کیش تنها 10 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد و به دریا بسیار نزدیک است. همچنین این هتل فقط 5 دقیقه تا بازار ونوس و 7 دقیقه تا بازار زیتون فاصله دارد.

 

تور کیش هتل گراند

از دیگر امکانات این هتل می توان به لابی , کافی شاپ , رستوران , پارکینگ اختصاصی , تاکسی سرویس و... اشاره کرد. لازم به ذکر است که فاز دوم این هتل به زودی ساخته می شود که متشکل از 120 اتاق است و تمام امکانات جانبی و رفاهی لازم را دارا می باشد. گردشگران عزیز تور لحظه آخری با اقامت در این هتل می توانند به راحتی با یک پیاده روی کوتاه به بازار بروند و خرید کنند و یا به ساحل بروند از دیدن دریای همیشه خلیج فارس لذت ببرند.

 

تور کیش هتل گراند

 

 

هتل ونوس کیش

تور کیش هتل ونوس

هتل ونوس کیش یکی از هتل های خوب و نوساز کیش می باشد که در نزدیکی مرکز خرید ونوس کیش واقع شده است. به همین دلیل مسافران تور لحظه آخری که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به این مرکز خرید بروند و از خرید خود لذت ببرند.از امکانات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:سالن بیلیارد , خشکشویی , صندوق امانات , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه و... . مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت ببرند.

تور کیش هتل ونوس

 


تور کیش هتل ونوس

هتل ونوس کیش یکی از هتل های خوب و نوساز کیش می باشد که در نزدیکی مرکز خرید ونوس کیش واقع شده است. به همین دلیل مسافران تور لحظه آخری که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به این مرکز خرید بروند و از خرید خود لذت ببرند.از امکانات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:سالن بیلیارد , خشکشویی , صندوق امانات , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه و... . مسافران تور لحظه آخری با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت ببرند.

تور کیش هتل ونوس

 مطالب مرتبط :

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , هتل های خوب کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: